Datum: 5 oktober 2019 om 20:15 uur

Komend najaar is het 75 jaar geleden dat Zuid-Nederland, waaronder Eindhoven, werd bevrijd. Naar aanleiding van deze historische gebeurtenis brengen La Bonne Espérance en Symfonieorkest Eindhoven een stemmig concert ten gehore, waarbij oorlog, bezetting, onderdrukking, bevrijding en vrede het leidende thema zijn.

Met werken van Beethoven, Brahms, Grieg, Sibelius, Wagner en Ralph Vaughan Williams wordt muzikaal invulling gegeven aan dit unieke samenwerkingsproject. Tevens zal een aantal veteranen een toelichting geven over hun ervaringen.

Met de medewerking van de jonge veelbelovende bariton Stefan Astakhov, die internationaal vele prijzen heeft gewonnen, belooft dit een bijzonder concert te worden.

Om de wachttijd bij de bar tot een minimum te beperken geldt bij dit concert een ‘portemonneeloze pauze’. U betaalt uw pauzedrankje vooraf bij het bestellen van uw entreebewijs. Zo geniet u langer van uw gezelschap en uw drankje!

Voor kaarten ga naar: Reserveren