Joe Cattini Local Hero Award

"Eindhoven maak je niet alleen"

Wat is een echte Eindhoven Local Hero?

De Joe Cattini Local Hero Award wordt toegekend aan een persoon (16-24 jaar) die door de jury wordt beschouwd als de Local Hero van Eindhoven van de afgelopen 2 jaar. De jury kiest de winnaar uit inzendingen die een uitzonderlijke gedrevenheid en vastberadenheid heeft getoond voor een zaak, overtuiging of individu, ondanks tegenslagen.

De kenmerken waaraan dit moet voldoen moet vallen binnen het kader van Vrede, Vrijheid en Verdraagzaamheid. Dit kan iemand zijn die is opgekomen voor een waardevolle zaak zoals racisme, pesten of een gemeenschapszaak. Zij hebben onbaatzuchtig gehandeld en grote moed getoond in een situatie.

Joe Cattini is de naamgever én het gezicht van de Eindhoven Local Hero Award, deze wordt in 2024 voor het eerst aan een jonge burger in Eindhoven uitgereikt tijdens het Local Hero Concert.

De eerste uitreiking zal plaatsvinden in het jubileumjaar (80 jaar bevrijding Eindhoven) 2024.

De award is een glazen gelaserd object:

Tekst op het bijbehorende certificaat:

The Joe Cattini Local Hero Award aims to honour the talented and the brave, the compassionate and the determined. The people who make Eindhoven what it is today.

This award will shine a light on these stories and honour that courage.

This unsung individual is our true hero and should be an inspiration to us all.

Vertaling: De Joe Cattini Local Hero Award wil de getalenteerde en moedige, de meelevende en vastberaden mensen eren. De mensen die Eindhoven maken tot wat het nu is.

Deze prijs zal een licht schijnen op deze verhalen en die moed eren.

Deze onbezongen persoon is onze ware held en zou een inspiratie voor ons allen moeten zijn.

Nomineren

Hieronder kunt u iemand opgeven die in uw ogen een echte Eindhoven Local Hero is. Voer alle informatie in, inclusief uw motivatie. Acht weken voor het Local Hero Concert sluit de inschrijfdatum en buigt de jury zich over de kandidaten.

Eindhoven Local Hero Award 2024

Naam(Vereist)
Wie wilt u voorstellen voor de Eindhoven Local Hero Award 2024(Vereist)
MM slash DD slash JJJJ
Max. bestandsgrootte: 16 MB.