Veteranendag

Burgemeester Jorritsma van Eindhoven doet een dankzegging voor de inzet tijdens de Coronacrisis.

Het jaarlijkse ‘dankjewel’ voor veteranen heeft afgelopen zaterdag in de Ridderzaal plaatsgevonden en was te volgen via een live uitzending van de NOS.

De veteranen werden geëerd met korte toespraken en filmpjes en er werden beelden getoond van muzikale bijdragen, zoals het initiatief van Stichting 18 September bij het Evoluon in Eindhoven. Burgemeester Jorritsma sprak daar o.a. de zorgsector toe, die zich extra heeft ingespannen tijdens de coronatijd. Hij sloot af met de woorden “met elkaar houden jullie de samenleving draaiende, heel, heel veel dank en blijf gezond”.

Dit filmpje maakte onderdeel uit van de live uitzending vanuit de Ridderzaal in Den Haag waarbij onze Koning Willem-Alexander en Premier Rutte aanwezig waren.

Stichting 18 September

info@stichting18september.nl