Local Hero Concert

19 september 2024 - 19:30 uur

Het Local Hero Concert in de Catharinakerk in Eindhoven is een bijzondere tweejaarlijks evenement dat op 19 september 2024 plaatsvond. Dit concert is een samenwerking tussen het Stratums Muziekkorps St. Cecillia en de Stichting 18 September, en dient als een bevrijdingsconcert om de 80-jarige bevrijding van Eindhoven te herdenken.

Tijdens het concert werd de Joe Cattini Local Hero Award uitgereikt, een onderscheiding die aan iemand wordt toegekend die een bijzondere bijdrage heeft geleverd aan de lokale samenleving. Het evenement was ook een hommage aan jonge mensen die een unieke bijdrage hebben geleverd aan de lokale samenleving.

De Catharinakerk, een prachtige locatie in Eindhoven, is vaak de locatie voor concerten en evenementen die de muzikale rijke geschiedenis van de stad verrijken.